NAUTICA ALLKIRJASTAS UUE SUUREJOONELISE LEPINGU GLOBAALSE JALANÕUDE JAEMÜÜGIKETIGA DEICHMANN
Nautica ostukeskusel on hea meel teatada uuest lepingust rahvusvahelise jalanõubrändi Deichmanniga. Deichmannil on üle 4000 poe 27-s riigis ja tegemist on selle kaubamärgi esimese poega Eestis. Poe suuruseks Nautica keskuses on 380m2.
Spordi- ja vabaajajalatsitest elegantsete kingadeni – Deichmannist leiab igaüks igale stiilile sobiva jalanõu, vajadusel kogu perele – sealjuures taskukohase hinnaga. Brändid nagu Graceland, 5th Avenue ja Catwalk pakuvad laia valikut jalanõusid, mis sobivad nii trendika kostüümiga kui ka stiilseteks ärikohtumisteks, samas leiab ka naiselikku ja lihtsat disaini. Ka mehed leiavad tänu brändidele nagu Memphis One või Gallus vajaminevad jalanõud. Laste jaoks pakub Deichmann erinevaid mudeleid brändidelt, mille hulgas ka Elefanten, lisaks on spordijalatsid esindatud Adidase, Puma, Nike ja Fila poolt. Klientidel on võimalik Deichmannist leida ka šikke aksessuaare, näiteks kotte ja salle.
Deichmann, mille peakorterid asuvad Saksamaal Essenis, asutati 1913. aastal ning on siiani 100% asutaja järeltulijate omanduses juba kolmandat põlvkonda. Ettevõte on jalanõude jaekaubanduse turuliider Euroopas.
Deichmanni avamine tugevdab veelgi praegust moevalikut Nauticas, kus on juba mitmeid brände, mida Tallinna kesklinnast ei leia: House, Cropp, Tradehouse, Sinsay.
“See on järjekordne esimene Nautica ostukeskuse jaoks. Avasime Põhjamaade suurima siseminigolfikeskuse Park Minigolf, esimese Pepco kaupluse Eestis ja peatselt avame esimese Deichmanni poe Eestimaal. Jaemüüjad näevad Nauticas poe omamise juures eeliseid, sest asukoht kesklinnas tähendab palju külastajaid nii kohalike seast, kes siin elavad ja töötavad kui ka turistide seast, kes saabuvad või lahkuvad läbi D-terminali,” sõnas Olga Allik, keskuse juhataja, Capfield.